Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Jun 2012

CANTIK TAK #NEELOFA PAKAI TUDUNG MACAM NI ? KAN ELOK MACAM NI !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Salam semua , kan elok Neelofa pakai tudung macam ni !! Kalau semua artis ikut pakai macam dia kan bagus . AB cuma nak kongsi cerita terbaru pasal Neelofa iaitu kes kntroversi dia dengan Nur Anzalna ...teruskan baca..

Pelakon Noor Neelofa Mohd. Noor memberi tempoh seminggu kepada Nur Anzalna Md. Nasir untuk memberikan penjelasan berhubung kenyataan berbaur fitnah yang dilemparkan terhadapnya menerusi laporan sebuah akhbar pada Ahad lalu.

Neelofa, 23, menyatakan, Anzalna, 24, dalam laporan akhbar itu telah menuduhnya memburuk-burukkan pelakon drama bersiri Indera Joned itu sewaktu mereka sama-sama bersaing dalam pertandingan Dewi Remaja 2010/2011 dua tahun lalu.

Dalam laporan itu, Anzalna antara lain mendakwa, Neelofa telah menghina keluarganya dengan perkataan tidak elok melalui laman sosial Facebook.

“Ingin saya tegaskan bahawa segala kenyataan dan tuduhan yang telah dilemparkan oleh Anzalna dalam akhbar itu 100 peratus tidak benar dan sudah tentu ia boleh menjejaskan kredibiliti saya sebagai seorang pelakon.

“Jadi saya telah melantik dua orang peguam, Ahmad Hidayat Md. Noor dan Mohd. Irwan Mohd. Mubarak untuk mengendalikan kes ini dan satu notis tuntutan telah dihantar kepadanya,” kata Neelofa yang dikenali menerusi filem Azura 2012 pada sidang akhbar di sini semalam.-kosmo


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment