Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Jun 2012

WARGA AFRIKA BUKA KEDAI MAKAN !! WUEEK TAK LALU !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !



KUALA LUMPUR - Pendedahan Kosmo! mengenai kegiatan segelintir warga Afrika yang membuka gerai makan di Jalan Desa 1/2, Desa Aman Puri, Kepong bagaikan tidak membawa sebarang erti apabila mereka tetap meneruskan aktiviti tersebut.

Tinjauan Kosmo! semalam mendapati, gerai tersebut terus dikunjungi pelanggan warga Afrika yang datang secara berkumpulan untuk membeli makanan seawal pukul 5 petang hingga awal pagi.

Apa yang menghairankan, walaupun perbuatan tersebut nyata menyalahi undang-undang, mereka masih berani menjalankan perniagaan bersama-sama pengusaha gerai makan yang lain.

Manakan tidak, dua gerai warga Afrika itu terletak hanya bersebelahan beberapa gerai milik warga tempatan yang kelihatan tidak kisah dengan kehadiran Awang Hitam berkenaan.

Situasi itu secara tidak langsung memberi kesan negatif kepada penduduk Desa Aman Puri yang berasa bimbang dengan kehadiran ramai warga Afrika di situ.

Araublogger-apa agaknya mereka masak yea , mereka ni ada yang beragama Islam dan ada juga bukan Islam ,  halal ke tak halal itu diragui , apa yang pasti kegiatan mereka tu salah kerana mereka masuk negara ini atas visa pelajar atau lawatan sosial , mana boleh meniaga betul tak !!

Sumber dari kosmo.com.my
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Anonymous said...

betul ker drg berniaga tak der lesen? dah check ker? jangan pulak disebabkan mentaliti racist awak tu yang membuatkan awak terus hentam kromo menulis sebegini.kalau mereka tak ada lesen berniaga kenapa tak buat laporan polis jer terus? mereka ni warga afrika ker awang hitam ker...mereka masih makhluk Allah SWT...

Post a Comment