Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Jun 2012

MEMANG SAH !! AARON AZIZ KINI RAKYAT MALAYSIA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Teka teki tentang kelulusan MyPR Aaron Aziz dah lulus  terjawab dengan pengakuan dari dia sendiri kepada wartawan kosmo .

"Saya minta maaf kepada semua pihak kerana dari awal lagi tidak menghebahkan kelulusan permohonan PR saya kepada umum. Saya fikir, perkara itu tidak perlu dikecoh-kecohkan. Tetapi, apabila ada pihak yang tidak bertanggungjawab mengirimkan salinan dokumen sulit saya itu kepada umum, barulah saya rasa perkara itu perlu dijelaskan.
"Saya sudah memegang kad MyPR sejak awal Jun. Saya harap pengakuan saya ini akan menjelaskan segala persoalan semua pihak,"   
Aaron atau nama sebenarnya Aaron Mustapha Aziz turut meluahkan rasa syukur kerana berbekalkan bakat seni yang dimiliki, dia kini boleh bekerja dan menjadi sebahagian daripada penduduk Malaysia. Dia berterima kasih kepada semua pihak atas rezeki dan penerimaan semua terhadap kehadirannya menjadi salah seorang pelakon di Malaysia.

Ini ucapan terima kasih Aaron kepada rakyat Malaysia ...

"Saya juga mengucapkan terima kasih kepada anda dan Kosmo! disebabkan berusaha mendapatkan pengesahan daripada saya sendiri dan tidak menyiarkan gambar kiriman e-mel tersebut tanpa kebenaran daripada saya." 

Araublogger- tumpang gembira atas kejayaan Aaron dan yang penting kita bersaudara sesama Islam , orang Islam itu bersaudara kan !

Sumber kosmo.com.my
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment