Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Jun 2012

WAHAI BLOGGER !! INGAT SAMA DOSA DAN PAHALA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Kadang2 aku terfikir juga dalam berbelog ni terlibat doasa dan pahala juga  hanya Allah saja yang tau.

Maksud aku kalau kita buat entri pasal agama , pasal hadis, pasal tazkirah ,pasal morivasi  dan pembaca pun turut sama ikuti apa yang kita tulis, itu kebaikan namanya dan insyaAllah kita dapat pahala.

Tetapi, kalau kita buat entri pasal cerita lucah, gambar lucah, gambar bogel, gambar wanita tak tutup aurat, gambar menaikkan nafsu, dan pembaca pun terdorong melakukan maksiat maka itu dosa namanya.

Setakat ni aku memang berhati2 nak buat entri, siap tapis , gambar dedah aurat tak boleh ada, cerita lucah yang mernikkan nafsu, kalau petika akhbar tu tak pe lah , kan telah dinyatakan sumbernya,

Ada satu masa tu aku copy paste entri dari satu blog ni , tuan dia komen balik ' halal ke ni ' aku pun tertanya tanya , boleh halal dan haram ke , kalau macam tu baik dia disable terus copy , betul tak ?

Tapi aku bangga juga , walaupun blog ni trafik cuma 300 plus plus sehari , ada juga hamba Allah yang teringin nak baca tulisan aku ni !! TQ .

Aku pun dah malas nak update entri suratkhabar je , sekarang ni banyak entri pasal kehidupan harian aku je.




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment