Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Jul 2012

SABTU NI DAH PUASA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Hurrrm ....bulan Ramadhan tak lama lagi akan tiba, Khamis ni tengok anak bulan, nampak ke tak, puasa tetap Sabtu, betul ke ? Aku ni jahil sikit bab hukum-hakam ni , tapi wife aku kata, puasa Sabtu.

Cepatnya masa berlalu, sudah kah bersedia menghadapi Ramadhan, dah ganti ke puasa tahun lepas, dah bayar fidyah ke ?

Kunjung lah masjid selalu pd bulan Ramadhan ni , jgn asyik pasar Ramadhan je errr.....sorry gurau je, aku pun hari2 gi pasar Ramadhan.

Cerita pasal terawih, tak silap aku tahun lepas boleh kira dgn jari aku solat, sbb kena jaga baby, malu nak bagitau....harap2 tahun ni penuh. Akhir sekali sudahkah kita bersedia......?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment