Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 Jul 2012

AKIBAT MENGAKU NABI AKHIR ZAMAN BEKAS KAPTEN DIDAKWA PERMAINKAN AGAMA ISLAM


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Apa nak jadi akhir zaman sekarang ni , ramai orang dah rosak akidah dan terpesong, ada yang mengaku ' Imam Mahdi ' dlm kejadian amuk kat Putrajaya baru-baru ni , kali ni mangaku ' Nabi Akhir Zaman ' pula. 

Akibat tindakannya membuat pengakuan dirinya Allah dan nabi akhir zaman, seorang bekas kapten kapal dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Syariah di sini, semalam, atas tuduhan mempersendakan agama Islam di sekitar negeri ini, kelmarin.

Tertuduh, Roslan Abdul Rahman, 44, yang berjubah putih dan berkopiah hanya kelihatan tenang ketika pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah di depan Hakim Syarie Mohd Asri Tahir.

Tertuduh dari Pahang itu kemudian mengangguk faham akan pertuduhan yang terpaksa dibacakan dua kali berikutan tertuduh mencelah ketika ditanya mengenai pengakuannya.Roslan membuat pengakuan tidak bersalah dan memohon dibicarakan.

Mengikut pertuduhan, tertuduh didakwa mengejek-ejek agama Islam dengan perkataan ‘Aku ini nabi akhir zaman dan aku mengaku aku Allah’ di sebuah rumah di Taman Rembia Perkasa, Alor Gajah, dekat sini, jam 3.15 petang, 18 Julai lalu.

Hurrm ....tanda-tanda Kiamat dah banyak , cuma ada beberapa tanda-tanda besar yang belum muncul lagi , tanda-tanda kecil dah banyak , akhir zaman ni macam-macam benda pelik berlaku .

Sumber dr hmetro
 
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment