Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Jul 2012

IPHONE 4S HARGA CUMA RM558 DALAM MUDAH.MY BETUL KE NI !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
 Betul ke harga iPhone 4S cuma RM558 ? Macam tak percaya aku ni aku tengok dalam mudah.my , Nak tengok klik link ni , dah tengok link ni ? Macam tak percaya , apasal murah sangat.

Bukan itu saja, cuba klik sini  PRO NIAGA SEJAGAT INDAH ENT. kat sini lagi banyak barang murah , aku pun heran , aku pun call lah no ni , 0194181900 , ada sorang brader jawab , tauke dia kot. Dia suruh ku datang   ke kedai dia nak bagi penerangan.

Dipendekkan cerita tadi  12 Julai 2012 , pkl 11.30 pg aku pergi ke kedai tu tanya le apsal murah sangat , dia pun expalin bla bla bla bla.

Sampai satu part tu dia kata harga phone tu RM558, Upfront payment RM1200, bulanan RM220 untuk register line selama berapa bulan tah lupa dah ,  jadi aku total balik , 558+1200+ bla bla = dah RM2000 lebih . Harga dia sama dengan harga iPhone yang ada kat pasaran skrg ni .

Ha Ha tergelak aku sorang2 , ni semua strategi perniagaan ni , letak banner besar2 kata hand phone murah , rupanya ada HIDDEN CHARGE KAT SITU . Kalau nak tahu harga pasaran hp beserta spesifikasi yang sebenar korang boleh tengok kat sini www.mobile88.com/eprice/

SEKIAN.

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment