Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Jul 2012

" Apa ? Nak kena transfer ke Shah alam ? "


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

" Apa ? Nak kena transfer ke Shah alam ? "

Terkejut juga aku dengan kata nak kena transfer ke Shah alam , ada kengkawan kata nak kena transfer , tapi tunggu surat dulu , official le katakan.  Dalam 2 tiga minggu ni sejak balik Melaka memang hati aku tak berapa nak sedap , sbb ada berita nak kena pindah.

" Kakitangan gref  F  ( Teknologi Maklumat ) jangan syok sangat dok kat tempat masing-masing , sebab be prepare utk pindah , ke Shah Alam , hampa dok kat situ bukan buat apa pon !! " lebih kurang mcm tu la kat boss.

Aku harap sangat tak kena pindah , harap depa penuhkan dengan orang baru , org lama ni biarkan duduk kat tempat masing-masing.  Kalau ditakdirkan aku kena pindah , aku rasa , kejap je aku pergi , mungkin 6 bulan , lepas tu mohon tukar jabatan le , balik ke negeri .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment