Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Jul 2012

Lawak bulan puasa " Macam biasa , nasi dengan ikan satu " malunya aku.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

" Macam biasa !! Ikan goreng dengan nasi sebungkus " luah aku.

Macam tulah aktiviti harian aku , beli nasi bulan posa sungguh malu , tapi aku tak senyum tersipu-sipu, bulan posa tak leh makan aku tahu, tapi nak wat camana perut anak aku tak larat nak isi susu, budak baru setahun setengah mana tahu, bulan posa ka bulan tak posa ke semua nak sapu.

Kalau tak makan nasi anak aku jadi terketar-ketar, nak wat camna mmg lapar,  kalau tak bagi makan nasi juga mmg aku bapa kurang ajar, beli kat mana lagi mesti beli kat Kangar, masuk ikut pintu belakang  harap bersabar.

Meniaga makanan awal pagi bulan posa ni risiko juga, nak wat camna mmg itu sumber pendapatan mereka , kena tengok sama kalau kena sergah dengan Pejabat Agama , nak sergah sergah le aku beli saja , aku masih puasa yang makan anak aku saja , bukan apa , mak dia malas masak itu puncanya !!!!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment