Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Jul 2012

Ada juga orang yang tak puasa walau dah berumur.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

" Abang tolong belikan nasi dengan ayam goreng ye , Huda lapar sangat ni " wife suruh tadi.

Kesian juga tengok anak bongsu abg tu , batu setahun setengah umur dia mana nak larat nak puasa, ok lah terpaksa juga abg tebalkan muka pergi beli nasi kat tempat tu ( rahsia -nanti kena cekup) .

" Nasi dengan ayam goreng tak mau kuah yea !! "

" Aik !! Apasal tak nak ambik duit pulak ? "  tak nak ambik duit ?

" Esok je lah " katanya. Macam tau-tau esok aku nak datang lagi .
Begitulah rutin aku hari wife keje petang.

Yang aku sedih tu , sewaktu aku order makanan tu , ada ramai orang kat kedai tu kebanyakannya warga mas , order makanan sama macam aku, mcm aku tak pe le , sbb nak bagi kat anak aku, tapi mereka2 tu , nak bagi kat sape , kat perut sendiri ? Dah tua2 ni ingat kubur sama , posa tak penah yang cukup , asyik tak cukup je . Kalau remaja tak pe le , ni dah separuh abad.


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment