Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

7 Jul 2012

BELUM PUAS MELAYARI BAHTERA RUMAH TANGGA DAH KENA TINGGAL


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Kes warga emas kahwin wanita muda mmg banyak berlaku sekarang ni . Terbaru di Jempol N9 , Seorang peneroka umur 51 thn kehilangan isteri berumur 31 thn , baru lepas seminggu kahwin.


Ehem , belum pun pas melayari bahera perkahwinan tu !! Ni namanya benci dlm diam tu , bahaya ni , kalau tak suka tu nak cerai , ikut lah saluran yg betul . 

JEMPOL: Inai masih di jari, tetapi isteri sudah melarikan diri. Itulah keadaan yang perlu ditanggung seorang lelaki yang mendakwa hanya sempat seminggu melayari bahtera rumah tangga sebelum isteri yang dinikahi 15 Jun lalu menghilangkan diri.
Peneroka Felda Serting Hilir, Mohd Isa Mohd Said, 51, buntu memikirkan kehilangan isterinya, Siti Azlina Sulaiman, 31, selepas menghantar wanita itu pulang ke rumah keluarga di Krubung, Melaka, 21 Jun lalu. 
“Ketika menghantar isteri, ibu mentua, Maimon, 60-an turut serta dan saya tidak melihat sebarang perubahan pelik atau tanda dia mahu meninggalkan saya.

“Namun, sebaik pulang ke rumah selepas menghantar mereka ke Krubung, saya menghantar SMS kepada isteri, namun tiada balasan menyebabkan saya pelik.

“Saya cuba menghubunginya serta menghantar beberapa SMS lagi, namun masih tiada sebarang reaksi menyebabkan saya bimbangkan keselamatannya,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini, semalam.

Sumber dr hmetro.com.my
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment