Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Jul 2012

Buffet Ramadhan kat Hotel ? Adakah ia berbaloi ?...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Berbaloi tak Buffet Ramadhan kat Hotel , dengan duit yang dibayar ? Mungkin ade yg kata berbaloi sbb tempat tu nampak " class gitu " makan kat hotel  . Satu kepala anggaran RM40 , kanak-kanak RM28, mcm Hotel Sri Malaysia Perlis , aku pergi semalam , makan sampai puas , tapi , kita ni manusia , bukan boleh isi banyak-banyak, kena nasi sepinggan kenyang dah. Tak kan nak pulun makan sampai pecah perut kot .

Apa ? Duit abg banyak ? Tak pun , dah kumpul setahun dah sbb semata-mata nak gi Buffet Ramadhan kat Hotel ni ......

RM 40 kalau pergi kat kedai makan biasa  boleh dapat 10 pinggan nasi lauk ayam , betul tak ? Tapi kalau makan kat hotel , boleh makan apa saja , RM40 satu kepala , mana pilihan anda ? Bagi aku , sekali-sekala boleh le kalau ada duit lebih  tu , tapi kalau kerap tak leh le .

Tapi semalam , darah tinggi aku naik agaknye , pening kepala ,balik  telan ubat , sebabnya aku makan kamping golek sampai 2 pinggan , yang lain aku tak makan langsung , tengok gambar bawah ni , satay dan daging bakar semua campur sekali, ......balik semalam telan ubat tahan sakit ponstan ...terus pengsan sampai pagi......

Apa ? Kolestrol abg? Kolestrol abg confom naik malam tadi ..........


Lega , pagi ni dah lega , dah boleh update blog, semalam asyik nak marah orang je ,sebab sakit kepala, tu la jangan makan kambing, satay, daging bakar banyak sangat , kan darah tinggi dah naik ....Berbaloi tak dengan darah tinggi yang aku dapat dan sakit kepala ? .....BERBALOI  ????
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment