Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Jul 2012

( Gambar + Video ) Perkahwinan Syafiq 16 Tahun Dan Yana 14 Tahun


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ramai mempertikaikan perkahwinan Syafiq dan Yana kerana mereka baru berumur 16 tahun dan 14 tahun masing-masing. Tapi pada pendapat abg , kahwin je la untuk mengelakkan maksiat, rezki boleh cari , tentang anak tu , kalau ada reski dapat lah anak . Camna adik Syafiq nak sara keluarga ? Tok sah fikir le , rezki ada diamana-mana. Nanti ade le rezki anak nanti ...untung le kalau kahwin muda ...kalau dapat anak nanti ...membesar ...jalan sama-sama, orang ingat adik beradik ...ada video kat bawah ni ...




sumber
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Faizul Osman said...

betul tu... rezeki ada di mana2... ALLAH yg berkuasa memberi rezeki...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/sentap-ramadhan-aurat.html

uncle said...

uncle setuju..kawin lewat salah..kawin awal pun salah...apatah lagi kawin awal..uncle rasa kawin awal lagi elok bagi mengelakkan perkara berunsur maksiat...elok kawin awal..anak besar pun boleh jadi geng...

Arau Blogger said...

abg pun setuju sbb abg ni tersilap terkahwin lewat

nur athirah 主な光 said...

elok kawen awal. insyaAllah terhindar dari maksiat. umur muda tak kisah lah.

Post a Comment