Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

19 Jul 2012

ISTERI DARI NERAKA , HARTA SUAMI DIKIKIS PERLAHAN-LAHAN


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Apa sihir yang digunakan oleh wanita tu pun tak tau , sampai si suami jadi ' bodoh ' ikut semua kemahuan wanita itu , yg perkahwinan mereka hanya bertahan selama beberapa bulan saja. 



Tergoda kejelitaan dan janji indah seorang ahli perniagaan dari Indonesia, seorang lelaki tempatan meninggalkan isteri dan anak-anaknya untuk berkahwin dengan wanita itu sebelum wang tunai dan rumahnya yang keseluruhannya bernilai RM850,000 dikikis perlahan-lahan.

Lelaki itu yang mahu dikenali sebagai Sufian, 45, berkata kebahagiaan dikecapinya apabila berkahwin dengan Talya, 35, hanya untuk beberapa bulan sebelum dia bertukar pak turut dan diperlakukan seperti hamba.

“Malah, saya selalu dicaci serta dipukul hingga saya pernah cuba membunuh diri sebelum diselamatkan,” katanya ketika ditemui.

Sufian, percaya dia bertukar bodoh, dayus dan penakut disebabkan perbuatan sihir Talya selepas menemui beberapa bukti menjurus ke arah itu.

Kini, selepas berjaya meloloskan diri daripada cengkaman Yalya, baru Sufian sedar bahagia yang diimpikannya umpan ke neraka dunia.

Nak wat cam na cinta punya pasal , tapi memang le banyak kes melibatkan warga seberang ni , kes pembantu rumah pun macam tu juga . 

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment