Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

7 Jul 2012

' AKU JADI BOHSIA KERANA IBU ' KELUH SEORANG CIKARO


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !



Gadis ini baru umur 14 tahun sewaktu dia mula2 jadi  'cikaro ' . Bayangkan betapa muda usianya dah ditebuk tupai . Sekarang usianya 17 tahun , Hrrrm, dah 3 tahun jadi cikaro. Dah banyak kali jadi habuan hadiah kemenangan mat rempit ni . Dia jadi mcm ni sbb keluarga . Mak dia kaki judi dan kaki mabuk.


Mak dia pula kalau kalah judi tu , asyik nak pukul dia je, ade2 aje salah dia , malas kemas runah lah dan mcm2 lagi. Mak dia kalau tak pergi berjudi , dia akan minum sampai mabuk . Mak bapa borek anak rintik le kan, bak kata peribahasa Melayu .


Jadi pengakuan Fiza ini diharap dapat bagi kesedaran kpd ibu bapa yang mcm kat atas tu supaya tahu kenapa anak jadi mcm tu , puncanya dr mak bapa jugak !! 


KUALA LUMPUR: “Kalau ibu pulang ke rumah dengan muka masam, saya tahu dia kalah judi dan dia akan mencari sebab remeh-temeh untuk marah atau pukul saya sebagai tempat lepaskan geram,” kata remaja perempuan hanya dikenali sebagai Fiza yang terjebak kancah gejala sosial seawal usia 14 tahun.
Fiza kini berusia 17 tahun mengaku walaupun digelar cikaro dan sering mendampingi Mat Rempit, hidupnya sangat gembira berbanding dikongkong ibu dan bapa
.
“Ibu kalau tidak berjudi, dia mabuk. Bapa tiri pun sama, tetapi dia langsung tidak pedulikan saya, cuma ibu kerap memukul saya disebabkan perkara kecil seperti rumah tidak berkemas.

“Disebabkan tidak tahan dilayan sebegitu, saya mula mengikut kumpulan Mat Rempit ketika berada di tingkatan dua dan setahun selepas itu, saya dibuang sekolah kerana kerap ponteng, tetapi itu bukan halangan untuk saya berseronok dengan kawan-kawan,” katanya yang ditemui di ibu kota, malam kelmarin.
Sumber dr hmetro.com.my
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Anonymous said...

0194513905 nk cari bf maem
Wana....sms or col.... Umur 19

Anonymous said...

0194513905 nk cari bf maem
Wana....sms or col.... Umur 19 cpt la col

Anonymous said...

col saya miji for 1 night stand
09-7713660

Unknown said...

Anonymouse aku nak gak!!

Unknown said...

Ko dok area mna?

Post a Comment