Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Aug 2012

Selamat hari raya maaf zahir batin dari kami sekeluarga


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Selamat hari raya dari kami sekeluarga mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki , termasuk mama sekali yang sedang ambik gambar tu . Sepanjang aku jadi blogger lebih kurang setahun yang lalu , mesti ada karya dan penulisan aku yang membuat para pembaca sekalian terguris hati, terasa hati ,rasa menyampah dan macam-macam perasan kat belog ni .

Kepada rakan-rakan blogger dan pelawat sekalian  yang mengenali aku secara individu, atau kenal melalui belog ini , melalui facebook , atau tak kenal aku langsung , aku mohon halalkan segala yang anda klik ke atas iklan yang mendatangkan duit kepada aku , seperti iklan Blind, Says.my, Churpchurp dan Nuffnang serta banyak lagi . Aku betul-betul minta halalkan itu , klik tu serupa macam korang sedekah kat aku le , tolong halalkan  ok!

Kepada rakan-rakan blogger juga . Aku telah halalkan segala yang aku klik atas iklan korang , itu macam sedekah dari aku , takde sape-sape nak paksa , memang aku ni suka sedekah kepada orang . So yang mana tengah memandu tu , pandu cermat jiwa selamat , ok jumpa lagi , Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Unknown said...

terima kasih klik iklan..
dah halalkan..
miz pun suka juga sedekah klik iklan ni..=)

selamat hari raya...

GOMI JUNG said...

selamat hari raya :)

gnesop said...

Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

zack mus said...

sama-sama lah kita bermaafan di hari raya ni

zuiyanhong said...

Selamat Hari Raya. All the best to you.

Post a Comment