Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Aug 2012

Kuih Raya , Baju Raya , Kasut Raya.......errr ..Rambut Raya satu boleh ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Hurrm ..Rambut Raya ? Rambut pon kena raya juga kan ? dah banyak kali aku gi kedai ni , memanjang orang penuh , tak larat tunggu dah , sebab ramai dah balik kampung, tapi pagi tadi aku free sikit , gi tunggu lama juga , dapatlah juga gunting Rambut Raya .

Kenapa rambut pun perlu raya ? Ye la kalau kasut baru, baju baru tapi rambut serabai ( lelaki je) kan nampak tak elok tu , cukur-cukurlah apa yang patut ,supaya nampak ceria sikit pada pagi raya nanti , betul tak ? Ini ada setengah manusia tu , pagi raya tu , semua pakaian baru tapi , rambut ? hancus  , macam hutan belukar!!! . Kalau sempat potong le rambut .....

Aku punye style , rambut tak leh simpan panjang , kalau simpan alamatnye nampak serabai dan seperti orang bermasalah , dan aku akan ditegur begini ,

" Apasal  nampak berserabut sangat ni  ?  "

" Serabut ke ? " kataku dalam hati.

Lepas tu baru sedar rupanya rambut aku dah panjang .

p/s: ' kita tak nampak kekurangan diri kita , tapi orang lain nampak , renung-renungkan !! '
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment