Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Aug 2012

Chong Wei jumpa Lin Dan esok Final Men Single Olimpik 2012 , siapa pilihan anda ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Chong Wei jumpa Lin Dan esok Final Men Single Olimpik 2012 , siapa pilihan anda ? Dah tentu sebagai rakyat Malaysia kita pilih Chong Wei, tapi , di atas kertas kejuaraan lebih berpihak kepada Lin Dan , sbb dia menang lebih banyak dari Chong Wei . Tapi dalam gelanggan apa pun boleh terjadi, ramalan saya 50-50 , sapa pun boleh menang , siapa yang tak banyak buat silap akan menang, dan sapa yang paling banyak attack menang .

Bawah ni ada sedikit pesanan dari PM  selepas dia kalahkan Cheng Long dengan straight set semalam


Chong wei pun heran dia tak nampak pun bendera Malaysia sewaktu menewaskan Cheng Long 

Dan kata Chong Wei lagi  " Ahad ini adalah perlawanan terbesar dalam hidup saya "




Sekadar berkongsi cerita dari Sinar Harian .....

Datuk Lee Lee Chong Wei, yang mara ke final badminton perseorangan Sukan Olimpik buat kali kedua berturut-turut malam tadi, menyifatkan pertarungan esok sebagai perlawanan yang paling 'penting' dalam hidupnya.

Dalam mesej yang dihantar menerusi Twitter sejurus selepas menewaskan pencabarnya dari China dalam separuh akhir di London, Chong Wei, pilihan utama temasya Sukan Olimpik London berkata:

"Terima kasih semua, Ahad adalah perlawanan terbesar dalam hidup saya," kata beliau yang kelihatan bersemangat untuk mengutip emas kali ini selepas kecundang empat tahun lalu.

Dalam mesej seterusnya, Chong Wei yang akan bertemu sekali lagi dengan Lin Dan dalam final badminton Sukan Olimpik berkata: "Tunjukkan saya sokongan anda."

Beliau menjawab demikian ketika mengulas pertanyaan seorang pengikutnya yang bertanya "di mana bendera anda."

sumber
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment