Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Aug 2012

' Saya mohon maaf kepada semua rakyat Malaysia ' Chong Wei


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


“Saya mohon maaf kepada rakyat Malaysia kerana gagal memberikan mereka emas. Saya tahu ramai yang kecewa tapi saya sudah cuba sebaik mungkin. Saya tidak kesal dengan kekalahan ini, mungkin memang ditakdirkan saya hanya boleh menang perak kerana Lin Dan memang terlalu handal.

“Dalam dunia ini hanya satu Lin Dan dan Lin Dan itulah yang mengalahkan saya. Tapi saya gembira kerana Lin Dan membuatkan saya bekerja keras untuk sampai ke peringkat ini dan saya percaya dia juga gembira kerana saya membuatkannya bekerja keras untuk emas,” katan Chong Wei .

Chong Wei  mohon maaf , sebab ramai kecewa , tapi dia dah buat yang terbaik , bapa LCW juga kata dia boleh cuba lagi 4 tahun akan datang .

sumber


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Minah Bunga said...

my hero...takpe,bleh cuba lagi..

Post a Comment