Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Aug 2012

Dah pandai posing rupanya anak dara ni


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
 Senyum, senyum !! tak senyum pun...
 Senyum, senyum , peace , peace !!  Kejap - kejap adik nak duduk  atas kerusi kejap...
 Senyum , senyum !! Nak terberak lah abah !!
 Senyum ! Senyum ! Aik ada apa kat belakang abah tu ?
 Senyum ! Senyum ! Tu bukan senyum tu sengih  lah Huda !!
 Senum , senyum !! Aik abah cukur janggut ke abah ? Banyak tanya betul budak ni !!
 Senyum ! Senyum ! tu bukan senyum tu melaung ! Waaa Waaa !!
Senyum ! Senyum ! Ahaaaa ! Ini yang terbaik !! Susah betul nak ambil gambar budak kecik ni !! Siap posing tu !! Besar nanti dah kahwin jangan lupa melawat abah no !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Cik Laure Weng said...

jalan2... sambil follow... ;)

Post a Comment