Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Aug 2012

Penyewaan tapak untuk siapa-siapa yang nak letak iklan ke dalam belog ini kini dibuka !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Penyewaan tapak untuk siapa-siapa yang sudi  nak letak iklan ke dalam belog ini kini dibuka ! Kepada kawan-kawan yang mengenali saya boleh hubungi terus  saya , dan bagi yang tidak mengenali saya boleh email , nanti kita bincang  macamana nak buat , iklan tu , saya boleh tolong buat iklan anda , free of charge , cuma saya perlukan semua gambar yang berkaitan dengan iklan anda tu  dan ke mana link itu akan pergi , ke facebook anda ke atau ke belog anda , nanti kita bincang dalam email , tentang cara pembayaran kalau boleh ke Maybank2u ok tak ? ,  sebarang pertanyaan  atau cadangan sila email saya di  zainalfitre@yahoo.com
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment