Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Aug 2012

Meninggal ketika berasmara akibat terlebih makan ' cecair power '


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Ini agaknye cecair perangsang tu , mungkin ye mungkin tidak

Dalam akhbar metro hari ada sepasang kekasih nak hubungan intim lebih power , sanggup telan cecair perangsang. Kejadian ni berlaku di Sungai Petani , sepasang kekasih telah mencampur cecair perangsang dengan minuman tin , isotonik , dengan tujuan melakukan hubungan seks. Mereka telah menyewa sebuah rumah tumpangan di situ untuk melakukan hubungan seks tu . Tindakan mereka mengundang padah apabila mulut perempuan tu berbuih dan sesak nafas.

" Tindakan sepasang kekasih melakukan eksperimen ketika berasmara dengan meminum sejenis ubat cecair dipercayai perangsang bersama minuman isotonik mengundang padah apabila pasangan wanitanya mati dipercayai akibat sesak nafas, kelmarin.

Kejadian berlaku jam 11 malam di sebuah rumah tumpangan di Taman Mutiara, Jalan Bakar Sampah, di sini.

Wanita berusia 23 tahun bersama lelaki berusia 20 tahun terbabit menyewa rumah itu dipercayai untuk melakukan aktiviti tidak bermoral.

Sumber berkata, pasangan terbabit ditemui orang awam jam 12 tengah malam semalam dalam keadaan tidak bermaya di tepi jalan berhampiran sebuah tokong apabila lelaki terbabit dilihat memapah wanita itu.


Menurutnya, dia cuba meminta pertolongan untuk dihantar ke hospital bagi mendapatkan rawatan kerana mulut wanita itu sudah berbuih."




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment