Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Aug 2012

Keadaan sesak di C-Mart pukul 10 malam


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Nampaknya masih lagi ramai orang yang tak beli baju raya tahun ni , keadaan tu aku tengok kat C-Mart tadi  , di mana ramai masih membeli baju raya , parking langsung tak ada , nasib baik aku gi naik motor boleh selit-selit. Nak beli sabun je baratur punyer panjang . Tengok gambar atas , nak jalan pon susah ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

babycomel said...

~Selamat Hari Raya, Maaf zahir batin

miz ruha said...

ramainya manusia..

salam aidilfitri,,,=)

Post a Comment