Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Aug 2012

Mereka dah berdamai , tak berperang dah


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Mereka dah berdamai hari , kejap je berdamai lepas tu berperang balik. Bila dapat mainan baru , berdamai le kejap, sebab sedang tumpu perhatian kat mainan baru tu .

Aku tinggal kejap je nak pergi dapur, dah riuh rendah, berperang balik dah.

Cara tarik perhatian mereka ,buka channel cartoon, settle....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

hainom OKje said...

Adik... beradik memang pantanh jumpa... ada aje yg nak digaduhkan!

miz ruha said...

biasela tu..
adik-beradik...main2 pastu gaduh...pastu berbaik semula...:)

Post a Comment