Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

2 Aug 2012

Sembahyang jenazah untuk sepupu......


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ambil air sembahyang untuk sembahyang jenazah sepupu yang baru meninggal pagi tadi , sakit, macam-macam sakit , meninggal kat Hospital Sungai Petani , tak gi tak elok le , kena gi juga bagi penghormatan kali terakhir kepada keluar arwah, terpaksa cuti juga hari walaupun pagi tadi aku gi kerja.

Sembahyang jenazah ni selalu orang upah duit , tapi aku tak ambil  duit tu , aku sembahyang ikhlas , walau itu fardhu kifayah, betul tak ? Ingat-ingat lupa gak sembahyang jenazah ni , aku follow imam je , janji niat betul .
Al-Fatihah untuk sepupu aku .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment