Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Aug 2012

Sorang lagi artis HOT bertudung tapi , yang ni bukan kerana sokong PAS, yang ni bukan ada tajaan mana-mana syarikat tudung.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Sorang lagi artis bertudung , tapi yang ni bukan pasal sokong PAS atau dapat tajaan Al-Humaira , tapi artis HOT ini adalah penyampai HOT FM , Sharifah Aleya, Siapa Dia ? Dia adalah anak kepada salah sorang cikgu kat Akademi Fantasia,  dia tak kata pun sokong mana-mana parti politik , sebab dia pakai tudung adalah rahsia dia sendiri , bukan sapa-sapa suruh , mungkin mak dia kot, sebab mak dia pakai tudung .

Abg bagi pihak araublogger dot com mengucapkan selamat pakai tudung , semoga kekal macam tu sampai akhir hayat, selamat berpuasa.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Anakmasmakdanayah said...

Biarlah org nak pakai tudung n nak sokong PAS. Sy meluat dgn tajuk tu. Dah, org nak berhijrah yg dia nmpk pas bukan UMNO. Alhamdulillah saya pun dah berhijrah

fros salleh said...

eheh i like part dia nmpk pas bukan umno

Post a Comment