Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Aug 2012

' Anwar mohon maaf kepada PM ' belog dia kena godam


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Belog Dato Seri Anwar Ibrahim ( DSAI ) http://anwaribrahimblog.com kena godam , oleh siapa ? oleh musuh dia le sapa lagi , siapa musuh dia ? tak tau !! Belog dia digodam selepas sessi Borak Bersama Anwar Ibrahim 


Mesej yang diposkan oleh penggodam di laman blog Anwar antara lain berbunyi, "saya sebenarnya merasa sugul dan berdosa dengan keterlampauan beberapa pihak dalam pasukan kita, di mana dalam usaha kita mengejar kedudukan dan jawatan Perdana Menteri, kita telah jauh pergi hingga memfitnah Datuk Seri Najib dan keluarganya."

"Saya ingin mengajak rakan-rakan saya dan jentera pakatan supaya membuat perubahan dengan menghormati institusi kePerdana Menterian yang sekian lama kita warisi. Jawatan Perdana Menteri adalah khas untuk orang Melayu dan Islam sahaja, bukannya untuk bangsa lain.

"Kepada umat Islam di Malaysia, saya turut ingin memohon maaf atas keterlanjuran saya menyokong Israel tempoh hari. Sesungguhnya saya tidak

mampu untuk menghalang kehadiran mereka dalam hidup saya, maka dalam keterpaksaan saya perlu mengikuti kemahuan, desakan dan asakan bertubi-tubi mereka."

Ha ha lawak juga baca mesej ni , berita penuh tengok sini 

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment