Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

25 Aug 2012

Selamat Pangantin Baru Ustaz Don Daniyal !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tahniah Ustaz Don , selamat pengantin baru ...


Pendakwah muda popular, Don Daniyal Don Bijayid, 28 selamat bernikah dengan wanita pilihannya, Husna Zahry Rafie, di Balik Pulau, Pulau Pinang, malam kelmarin.

Pensyarah Kolej Universiti Islam Selangor (Kuis) itu yang menjadi perhatian ramai melalui program 30 Minit Ustaz Don di saluran TV Al-Hijrah diijabkabulkan dalam majlis sederhana di rumah pengantin wanita, tanpa mengundang wakil media.

Menurut sumber terdekat dengan anak kelahiran Bukit Mertajam, Pulau Pinang itu, majlis hanya dihadiri keluarga terdekat, saudara-mara dan kenalan rapat berikutan penceramah muda berkenaan enggan menghebahkannya kepada umum.

Katanya lagi , satu lagi majlis akan di buat di lembah Klang , katanya ...


“Majlis persandingan dijadual di rumah pengantin wanita hari ini (semalam) dan selain satu lagi majlis di dewan Kuis di Bandar Seri Putra, Bangi, Selangor pada 1 September depan.

“Persandingan kali kedua pasangan itu dibuat di Dewan Kuis bagi memudahkan kenalannya di sekitar Lembah Klang dan penuntut Ustaz Don di Kuis hadir,” katanya.

Ustaz Don yang juga pemegang Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir sebelum ini bertunang dengan Husna, penuntut tahun kelima jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir, 6 Mac tahun lalu.

30 minit Ustaz Don tu tak cukup sebenarnya , 60 minit Ustaz Don ok tak ?  Berita penuh



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Unknown said...

selamat pengantin baru buat ustaz don dan husna..

ramai gadis2 diluar sana yg gigit jari..hehehe..
miz pun termasuk jg... :D
*main2 je*

zack mus said...

BAGUS LAH TU CARI USTAZ JADI CALON SUAMI

Post a Comment