Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Aug 2012

Abby Abadi dan Norman Hakim nak rujuk ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kuasa Tuhan , terbuka hati suami isteri yang dah bercerai untuk rujuk semula , begitu lah yang mungkin bakal terjadi kepada Abby dan Norman .

“Perkara ini kuasa Tuhan. Buat masa ini, masing-masing belum ada respons. Saya tak boleh cakap apa yang bakal berlaku pada masa depan,” kata Memey Suhaiza ketika diaju persoalan jika bekas isteri suaminya, Abby Abadi kembali semula ke pangkuan Norman Hakim.

“Anak juga terbuka mengenai soal itu dan bertanya bila mama (Abby) hendak berkahwin semula dengan papa mereka,” katanya yang menyerahkan kepada ketentuan takdir jika Abby dengan Norman rujuk semula selepas bercerai pada 18 Disember 2008.

Hubungan Memey dan Abby kembali jernih selepas mereka meluangkan masa berbuka puasa bersama pada 1 Ogos lalu.

Memey berkata, apa yang berlaku tidak dirancang dan dengan mengambil keberkatan Ramadan, mereka berbaik semula demi masa depan anak.


“Selepas menanti empat tahun, akhirnya kami berbaik semula. Mulanya, saya dengan abang (Norman) datang mengambil anak di rumah kak Abby dan pada masa itu saya mengambil kesempatan bersalam dengannya. Selepas bersalam, dia terus peluk saya. -hmetro
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Minah Bunga said...

alhamdulillah....

Post a Comment