Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Mar 2013

Semakan Keputusan STPM Online 2013


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Keputusan STPM  bagi calon yang mengambil peperiksaan STPM sudah tentu berdebar-debar menunggu keputusan STPM  yang akan keluar minggu depan. Anda boleh jayari Laman Web Majlis Peperiksaan Malaysia.

Semakan STPM online  ini akan di buka sepenuhnya  jam 12 tengahari , jadi kalau anda pada tarikh sebelum itu , memang link itu tiada , selalulah melawat Laman Web Majlis  Majlis Peperiksaan Malaysia.

Menurut kenyataan Majlis Peperiksaan Malaysia (MPM)  calon boleh mendapatkan keputusan peperiksaan STPM mereka di sekolah masing-masing mulai jam 12 tengah hari manakala calon persendirian akan memperolehinya melalui pos.

Calon juga boleh menyemak keputusan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan menaip STPM RESULT < jarak > No.Kad Pengenalan dan hantar ke 15888. 


SPM result 2013  , jika dibandingkan dengan result 2012 , harap ada kemajuan, kalau nak diukur pencapaian  STPM trial paper , tak boleh dianggap betul , itu cuma STPM trial paper, saya harap semakan STPM secara online 2013 ini dapat membantu anda mendapat keputusan STPM dengan cepat.


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

all the best buat mereka yang akan menerima keputusan peperiksaan...

Post a Comment