Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

5 Mar 2013

Akhirnya Exabytes luluskan juga permohonan baru 2013


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Puas hantar screenshot trafik kepada exabytes , ini dah kali kedua screenshot  trafik Nuffnang dihantar kepada Exabytes dalam masa 2 minggu , akhirnya mereka bagi juga invoice bagi aku isi , jadilah dapat juga tampung bayar domain ini , aku dah faham benar kerenah Exabytes ni , screenshot yang awal aku hantar tu tak ada perkataan araublogger , jadi mereka ingat aku tipu, tengok gambar bawah ni , klik-klik untuk besarkan.



Yang kedua aku kecilkan resolusi komputer aku , aku printscreen besar lagi dari yang pertama , ada nampak perkataan blog aku Arau Blogger , baru dia percaya . Tengok gambar bawah ni.....



Kekadang tu susah juga nak yakinkan orang , kena buat berkali-kali , tadi dah dapat email dari mereka , mereka minta aku isi invoice , 3 bulan RM50 , jadilah dari tak ada langsung . Biasalah masa nak minta bayaran , mesti buat layan tak layan saja , tapi iklan mereka dok kat dalam blog kita ni tak buang pun .Itu lah pendapatan seorang blogger macam aku ni  , yang tak banyak , cukup-cukup untuk bayar  domain dan makan nasi lemak beberapa bungkus sambil minum kopi , Alhamdulillah ......

Jika anda berminat nak mohon iklan dengan Exabytes ni sila baca entri-entri lama blog saya di bawah ni ...

Cek dah sampai , kontrak pengiklanan dari exabytes selama 3 bulan
Tq Exabytes atas kepercayaan diberi....
Kontrak baru dengan Exabytes berjaya ..
Exabytes dah email script kontrak baru
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

7 comments:

itu Akhil said...

wow..mcm menarik ut join.
^_^

Zainal said...

cubalah dulu akhil

Mia Liana said...

wahhh sambung kontrak baru...

itu Akhil said...
This comment has been removed by the author.
itu Akhil said...

tp visitor blom mntap bro..
insyaAllah klau nk cuba sy dg sini lg cri info ^_^

Puteri Kasih said...

wahh tahniah abg cik...dapat sambung kontrak baru :)

Zainal said...

boleh try puteri

Post a Comment