Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Mar 2013

' Gym Paling Murah ' keyword popular hari ini


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
' Gym Paling Murah '  adalah keyword popular yang masuk ke blog ni hari ni . Kalau anda taipkan ' gym paling murah ' dalam carian Google , blog ni berada di atas sekali , itu lah teknik yang yang saya praktikan dalam membuat sesuatu entri , walaupun carian pasal gym ni tak popular sangat , tapi kalau kena gayanya , boleh dapat trafik organik yang banyak dari Google . Cuba anda taipkan  ' Gym Paling Murah ' anda akan dapati seperti di bawah ...

Tapi entri itu , saya buat pasal ' katering paling murah ' , disebabkan dalam blog saya ni keyword ' gym ' agak kuat , maka saya akan muncul teratas dalam carian ' gym paling murah ' , walaupun saya tak cerita pasal gym.

Entri ini saya buat pada 28 Desember 2012 , baru hari ini trafik masuk banyak berdasarkan keyword . Keyword  'murah' memang banyak carian dalam internet , memang semua orang suka benda mura kan ? Jadi anda boleh selitkan banyak  keyword ' murah ' dalam entri anda , hasilnya bukan anda dapat sekarang atau esok , makan masa berbulan-bulan .

Bermain-main dengan keyword dalam membuat entri adalah penting untuk jangka masa panjang . Anda tidak menjangka bila entri anda akan popular , dan bila sampai masanya , trafik akan datang melimpah ruah ke blog anda . Listkan keyword-keyword penting pada notepad dan simpan untuk rujukan masa depan semasa anda membuat entri , dan sebarang maklumat  pasal keyword  ini boleh baca entri saya yang ini ...

Tips SEO : Cara buat tajuk entri mesra Google
Tips SEO : Cara menulis artikel mesra enjin carian



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Karen Monica said...

memang menarik bila main keyword dalam entri..sebab banyak carian yang masuk dari google ^_^

zack mus said...

focus kepada keyword saja tak rugi , sebab trafik blog ni terlalu bergantung kepada Google , nak harap dari blogwalking kurang

OKje said...

Wah dahsyatlah b.cik sekarang ni dah bermain dgn key word hehe

Post a Comment