Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 Mar 2013

Kenapa sesak sangat ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Semalam dan hari ini adalah dua hari yang sangat sesak di Perlis ni , parking penuh , kedai makan penuh , hotel penuh, kenapa sesak sangat ?

Pertama sekali , hari Ahad ada Jelajah Janji ditepati , wakil media , wartawan , TV3 , RTM dan ASTRO dah tentu standby nak buat rakaman janji ditepati . Dah tentu hotel akan penuh dengan mereka yang terlibat dengan program ini.

Kedua , pelajar baru Uitm dah mula daftar. Semalam aku jumpa ibu bapa seorang pelajar Uitm bertanyakan tentang Hotel , dari Ipoh katanya , hantar anak masuk Uitm .

Yang ketiga , perasmian Unimap oleh PM Dato Seri Najib , dah tentu ramai tetamu kehormat dan jemputan yang datang .

Akibatnya ? Tengahari tadi aku nak beli nasi semua tempat habis , terpaksa beli nasi lemak saja.........
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

hainom OKje said...

Tulah duk tengok PM malam tadi kat TV... b cik tak sekali dalam sesak ke tu? hehe

Zainal said...

tak pun , dok rumah je

Noor Mala Shahar said...

ramai yang suka keluar rumah..


http://www.noormalashahar.com

http://www.noormalashahar.blogspot.com

Sop said...

kat KL selalu sesak.. time cuti sekolah je agak kurang... huhuh

Post a Comment