Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Mar 2013

Punca sakit kepala


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ramai orang sakit kepala sekarang ni , sudah lah tak hujan selama seminggu sudah , dalam rumah terasa panas terlampau , bahangnya amat terasa , walaupun kipas angin telah dibuka , tapi tetap panas , kena pasang air cond juga , datang bil elektrik hujung bulan , boleh tahan juga . sudahlah kita stress kat tempat kerja , balik rumah panas pula dah tentu sakit kepala , satu saja kebaikan panas terik ni , baju di ampaian cepat kering.

Berbalik kepada cerita sakit kepala , pagi tadi sakit kepala menyerang kembali , sudah lah baru hari tu sakit kepala , tengok entri ini ,  Sakit Kepala   . Waduh sakitnya , tak tidur lewat pun , tidur awal juga , sudah tau puncanya , apa punca sakit kepala ?  Jawapannya ROKOK !! Kalau saya merokok sebelum tidur memang bangun pagi sakit kepala , macam pagi tadi , nasib baik cepat makan ubat , hari tu ambil dari DR Othman dan kena saman pulak tu . Memang mujarab ubat Dr Othman tu , dan murah pula , kalau DR Menon , siap duit !!

Dah lama bertekad nak stop smoking ni , dah berpuluh tahun , tak boleh berhenti juga , boleh kurangkan saja , tapi memandangkan sakit kepala dah sampai tahap gaban , memang cadang nak stop terus , sekarang ni pergi mana pun tak bawa rokok dah , kalau rakan sekerja dok hisap rokok , saya tak teringin langsung , boleh tengok je , dulu minta juga , sekarang tak lagi , sebelah  siang lagi saya tak boleh hisap , sebab nak senaman , mana boleh hisap rokok , tak selesa , malam memang selesa hisap , tapi kesannya , pagi esok saya akan sakit kepala tahap gaban , memang nak berhenti terus ,  doakan saya .....


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

lama dah rasanya bunda tak jengah abg cik dan anak2 kat sini...

bunda pun 2 3 hari ni sakit kepala...bukan sebab cuaca panas pun sama, apa lagi bukan kerana merokok..no no no..tapi sebab kurang tido...

bunda dah lama tak kene semput..tiba2 jer kene balik...mungkin silap makan kot...atau cuaca...apa pun masih bolih dikawal..tak payah gi klinik pakai gas pun..

Alhamdulillah..

abg cik said...

kena jaga kesihatan bunda , selamat maju jaya

hainom OKje said...

rokok tu yg paling utama buat sakit kepala heheh,...
Tapi mmg betul...luaq panas...masuk off aircond ...tu yg buat sakit kepala tu!

Post a Comment