Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Mar 2013

Dah mula demand !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Amboi ! Dia dah mula demand, kalau makanan tak sedap dia tak akan makan , dia akan tolak mentah-mentah, komfom , dia nak makanan sedap saja , KFC ? Memang itulah perkataan yang selalu keluar dari mulut dia, kalau saya siap nak keluar , terus dia ingat saya nak pergi KFC , bukan saya nak pergi KFC, saya nak pergi tempat lain , terpaksa ubah topik lain ....

Budak-budak memang suka meneroka , silap teroka , takut terpegang seterika panas, minta simpang , mereka suka buat sampah , bukan kutip sampah , tapi kena turut juga , nanti bising ....Tapi satu saja perkembangan dia yang menarik , dia dah mula tidur ikut masa saya , maksud saya , kita mengantuk , dia pun mengantuk , tapi , wajib ,siang dia mesti tidur , kalau tidak dia tak tahan nak jaga malam.....mengamuk nanti ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

he he he...dia sudah mula berfikir dengan lebih advance lagi...satu perkembangan yang bagus...

Noor Mala Shahar said...

dalam proses pembesaran mereka suka ambil tahu perkara yang baru setiap hari....bagus tu

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hahahaha...samalah ngan anak wan pun. Tumbesaran punya effect jugak kot kan...apapun, layan jer la... :)

abg cik said...

budak tengah berkembang otak dia

hainom OKje said...

Jarang tengok Huda lepas rambut...sapa yg rajin ikat dia b.cik?

abg cik said...

mak dia rajin ikat rambut tu

Post a Comment