Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

2 Mar 2013

Cendol pulut Fatin Corner


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Cendol pulut Fatin Corner terbaik di Perlis ni , lokasi dia di Arau , cawangan Kangar tu dah bertukar nama . Cuaca panas makan cendol , sedap , apa nak di kata......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Mia Liana said...

sedap ni... time2 panas kalau minum cendol... memang best la...

abg cik said...

sedap ni tak habis makan sorang

abg cik said...

sebungkus RM1.50 saja

puteri kasih said...

sedapnyer..dah la tengah haus ni..hehe

hainom OKje said...

Tak macam rupa cendollah b cik...mcm ABC

Post a Comment