Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Mar 2013

Demam Burger Bakar !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Sekarang ni tengah popular burger bakar , sana sini orang memperkatakan pasal burger bakar, ada macam-macam versi burger bakar , baru-baru ni makan di satu burger bakar tu  RM7 , tapi nak bezakan , tengok kedai la , sebab lain kedai lain saiz dan perasa , tapi yang paling sedap dan besar adalah Burger Bakar depan Taman Desa Pulai , namanya ' Pulai Burger Bakar '   itu yang terbaik , dekat je dengan opis saya ....

Gambar dicedok dari Pulai Burger Bakar
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Mizz Aiza said...

saya tak pernah cuba lagi burger bakar ni.. sedap ke rasanya?

abg cik said...

boleh tahan juga

Shahnorhizam mohd nor said...

Mai cuba AYMAN BURGER BAKAR kat No 34 Taman Intan,Arau berdekatan dgn Capati Arau.

Post a Comment