Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Mar 2013

Nak pi KL sat !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Minggu depan pi KL seminggu , Huda pun ada di KL , biar dia dengan ibu dan baba dia , nak jaga dia kena ambik cuti , kalau tidak susah nak berkepit , bukan tak tau perangai dia , pantang tengok benda , semua nak ambik , yang jadi mangsa , HP saya , dah jadi barang mainan dia , nak buat camna , sapa tak sayang anak . Agaknya dekat setengah bulan juga tak tengok Huda , dia pergi KL dah 10 hari , lepas tu aku pergi kursus pulak seminggu , tak setengah bulan ?
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

hainom OKje said...

ibu dan baba dia tu sapa b cik?... Huda mesti ikan rambutkan...sapa yg duk duka dandan tu?

abg cik said...

itu pengasuh dia dan suami , dah jadi macam anak angkat mereka dah

Post a Comment