Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

26 Mar 2013

Bila ada masa lapang.....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
....saya akan habiskan masa di gym, gambar atas nampak macam gambar tahun 80an saja , macam gambar lama , kamera rosak ,  sesekali datang gym ni , rasa rindu juga pada gym ni , kalau hari-hari , jadi jemu , kena selang-selang juga , bagi lama tak datang , sesekali datang terasa puas.

Minggu lepas sibuk dengan majlis perkahwinan adik, teramat sibuk , hari ni baru siap , punggah kanopi , dan sapu sampah , bersihkan mana yang patut , esok nak kerja balik , cuti dari hari Jumaat hari itu , sampai Selasa , Rabu kerja balik , minggu depan akan habiskan seminggu di Shah Alam .Mesti workout juga kalau ada masa .......dalam bilik pun jadik.......



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

bagus lah abang cik...tapi bagus pegi gym ni...dan yang penting nak kena disiplin kan? kalau boleh jangan skip gym... ^_^

Mizz Aiza said...

tak rugi luangkan masa pergi gym.. baik untuk kesihatan dan mantapkan fizikal..

hainom OKje said...

Bagus tuk kesihatan.... muscle dah keluar ke belum?

Post a Comment