Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Mar 2013

Petua hilangkan sakit kepala


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ramai yang sakit kepala tapi tak tau cara mengubatinya , ramai yang migrain , tapi tak tau cara nak sembuhkannya , ramai yang kepala berdenyut tapi tak tau cara mengatasinya . Dalam 3-4 hari ni memang saya pun sakit kepala sangat , dan di sini saya nak kongsi petua nak hilangkan sakit kepala .

Caranya mudah saja , urut kepala di bahagian tempat yang sakit tu , urutan itu adalah untuk menghilangkan angin , anda akan terkentut dan sendawa jika angin itu nak keluar . Letakkan minyak cap kapak sikit di kepala tu , lepas tu urut saja di tempat yang sakit tu , InsyaAllah anda akan sendawa dan terkentut . 

Buat senaman ringan  dalam rumah , apabila anda bersenam , degupan jantung bertambah , dan oksijen akan banyak dipam ke otak anda , jadi sakit kepala anda akan hilang , anda patut tahu , punca anda sakit kepala adalah kekurangan oksijen. Senaman ringan yang boleh anda buat adalah pumping , sit-up , lari setempat , senaman perut dan macam-macam lagi . Ingat !! saya tidak bertanggungjawab jika berlaku apa-apa pada anda , dapatkan nasihat doktor dulu sebelum mencuba teknik ini.

Akhir sekali , pergi berjumpa doktor , doktor lebih tahu tentang sakit yang anda alami , mungkin sakit kepala biasa , mungkin migrain , dan mungkin juga petanda awal barah otak , biasanya doktor akan bagi ubat yang paling rendah dos  kepada anda , jika sakit kepala anda tidak sembuh , jumpa doktor yang sama juga , dan tanya pendapat dia , apakah rawatan susulan yang perlu anda buat . Jangan biarkan sakit kepala menghantui diri anda , pesanan ikhlas dari saya .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

thanks for the tips abang cik...saya ni agak kerap jugak kena migrain...

Unknown said...

mmg tgh migrain

Daviq Mushollini said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bunda_nora said...

Bunda pun biasanya buat camtu jugak, boh minyak angin urut n picit2 sendiri...kadang lega jugak..

kalu kes 'angin' lahhh..

Post a Comment