Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Mar 2013

Pendapatan Online dari Blin.gd dah cashout setelah 3 kali hanter e-mail


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Setelah menghantar email kepada pihak Blin.gd berkali-kali , baru hari ni mereka reply , payment dah dibuat , malas juga mereka tu . Malas buka email agaknya . Ini adalah bayaran kedua dari mereka dan tak lah banyak sangat , tapi bolehlah setakat nak makan roti canai  dan minum kopi serta nasi lemak. 

Kepada anda yang nak try buat Blin.gd boleh daftar , mudah saja , guna akaun Facebook atau Twitter , lepas tu boleh promote link anda  , dan mula jana pendapatan .Daftar di sini.

Ramai blogger yang beranggapan Blin.gd ini adalah SCAM , maksud SCAM adalah , mereka tidak membayar kepada publisher walau satu sen pun . Sebenarnya mereka akan bayar komisyen yang kita dapat , tapi tempoh masa yang mereka ambil adalah lebih dari dua bulan , macam kes saya ni , dah nak dekat tiga bulan baru bayar , itu pun setelah berkali-kali saya email. Saya buat cashout Blin.gd ini pada 28 November 2012 dan  baru hari ini bayaran masuk ke akaun saya , dekat 3 bulan lebih . Saya pernah buat entri pasal cashout Blin.gd ini , tengok bawah ini...

 Thanks Blin.gd , cashout ke -2 dan tak lupa thanks to all friends yang banyak bagi sumbangan...

Inilah peluang untuk anda menjana pendapatan sampingan dari rumah  secara online , pendapatan dari internet dan  pendapatan secara pasif , anda tak mengadap komputer pun duit masuk , masuk sedikit pun tak kisah , lama-lama jadi bukit. Ini lah cara terbaik anda menjana pendapatan dari blog anda , anda tidak perlu jual barang cuma , cuma tarik perhatian pembaca blog anda untuk klik pada iklan anda .

Terpulanglah pada anda bagaimana cara anda nak buat iklan anda supaya lebih menarik , ambillah contoh blog saya , saya letakkan  icon ' hot ' yang berkelip-kelip , supaya pembaca tertarik pada iklan itu dan klik untuk melihat apakah ada di sebalik iklan itu . Ini bukan kes ' buat aniaya ' kerana apa yang saya ceritakan disebalik iklan itu memang benar dan bukan satu pembohongan . Jadi pembaca tidak akan merasa tertipu jika mereka klik iklan itu , dan saya memang tak suka makan duit yang diperolehi secara menipu orang untuk klik iklan itu . Jika anda nak promote iklan Blin.gd ini , kena banyak-banyak bersabar dengan karenah mereka . Jadi jangan tunggu lagi , join sekarang !! Daftar di sini.


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

susah juga mereka ni nak buat payment yer... memang memerlukan kesabaran yang tinggi ni...

zack mus said...

memang mereka malas buka email sikit

kak gojes said...

apapun yg ptg dibayar kan...

Post a Comment