Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 May 2012

' SAYA TAK MAU ADEGAN ROMEN-ROMEN DAN BUKA-BUKA ' TEGAS TASHA SHILA BILA DITAWAR BERLAKON FILEM ANTARABANGSA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Tasha Shila, merupakan pemenang Kategori Artis Baru Wanita ABPBH. Menurut laporanGUA.com, Tasha telah ditawarkan peluang oleh Paramount Studio untuk filem biopik Jimi Hendrix.

“Ini produksi antarabangsa, dan saya telah melalui ‘casting’ di Singapura, dan mereka nampak berminat,” kata Tasha.

Walaupun projek ini tampak menarik, Tasha masih ragu-ragu.

“Saya masih menunggu skrip mereka. Saya memang tertarik, tetapi, harapnya tiada adegan bercium atau bukak-bukak. Kalau ada, memang saya akan tolak,” katanya yang juga tidak akan menimbangkan watak walaupun menggunakan stand-in atau body double.

“Kalau pakai stand-in pun, orang masih ingat itu saya. Ramai peminat dan penyokong saya, orang Islam, jadi saya takkan terlibat kalau watak saya macam tu.”

Tasha juga akan ke Bandung dan Jakarta pada 27 Mei ini untuk mengembangkan sayapnya ke negara Indonesia pula.

“Saya memang akan pergi memberi profil saya ke Anjasmara,” kata Tasha.

Tasha juga menjelaskan yang dia berminat untuk menyanyi.

“Saya memang bercita-cita sejak kecil, nak jadi pelakon, penyanyi dan model,” katanya. “tetapi, dalam bidang nyanyian, saya pernah masuk ujibakat Akademi Fantasia dan Mentor, tetapi gagal kesemuanya.”

Sama ada Tasha dapat merealisasikan impiannya atau tidak, bintangnya semakin cerah atau sama ada trofi ABPBH masih di sebelahnya atau tidak masih belum diketahui. Namun, semoga kejayaan akan sentiasa mengiringi Tasha  - pilihan-anda.blogspot.com

AB - elok lah tu tak yah lah terima adegan romen2 buka2 cium2 tu , tak elok dipandang dan bercanggah dengan agama
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment