Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 May 2012

BUDAK SINDROM DOWN ' GHAIB ' SELEPAS MINTA CEKODOK (SERAM)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


JOHOR BAHRU: “Saya tidak sangka Hisham menghilangkan diri selepas meminta dibekalkan sarapan cekodok dan air mineral dengan alasan mahu berjalan-jalan.

“Sudah puas kami mencarinya sejak enam hari lalu, namun hampa,” kata Saleha Rasyidi, 43, ibu seorang orang kelainan upaya (OKU) ketika ditemui di rumahnya di Kampung Sungai Rinting C, Masai di sini, semalam. Saleha berkata, dalam kejadian jam 8.30 pagi, 10 Mei lalu, dia dan suami, Sarmidi Subir, 48, keluar bekerja dan meminta seorang pengasuh menjaga anak sulung, Hisham atau nama sebenarnya Saiful Sarmidi, 21, dan anak kedua, Mohd Wahyu Sarmidi, 5.

Menurutnya, mereka mengetahui kejadian selepas dihubungi pengasuh pada jam 10 pagi yang mendakwa anak sulung daripada tiga beradik itu hilang.
“Pengasuh tidak menyedari Hisham keluar rumah kerana ketika itu dia memandikan Wahyu.

“Apabila mendapati Hisham tiada, pengasuh menyangka dia ke surau berhampiran kerana Hisham gemar meluangkan masa di situ hampir setiap pagi,” katanya.

Menurut Saleha, keluarganya semakin bimbang dengan keselamatan Hisham kerana dia yang menghidap sindrom Down, rabun serta berdepan masalah pendengaran.
Bimbang dengan keselamatan Hisham, Saleha membuat laporan di Balai Polis Masai pada hari kejadian.

Orang ramai mempunyai maklumat berkaitan Hisham diminta menghubungi Saleha di talian 012-7513901 atau 016-7450531.

AB- aik !!tetiba je hilang ni !!!

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment