Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 May 2012

' SAYA DAH TAWAR HATI ' SERAH PADA TUHAN , TEGAS RITA MENGENAI MASALAH RUMAHTANGGA


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


Keretakan rumah tangga aktres Rita Rudaini Mokhtar dan pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan Abd Razak bukan lagi satu rahsia. Semenjak mendirikan rumah tangga pada Februari 2008, rumah tangga mereka sentiasa menjadi perhatian ramai apatah lagi ia tidak direstui keluarga Aidil pada mulanya.

Bahkan, rumah tangga yang dibina atas nama cinta itu hampir punah pada tahun 2010 namun dapat diselamatkan setelah Rita hamil anak kedua. Namun, segalanya berubah awal Januari lalu, setelah Aidil keluar rumah tanpa sebab dan terus meninggalkan Rita dan anak-anak sendirian.

Tindakan Aidil itu dipercayai berpunca dari ‘pergaduhan’ Rita dan adik kembarnya, Zaquan Adha di laman sosial Twitter yang turut mendapat perhatian umum. Tidak berakhir setakat itu sahaja, Rita menerima ‘hadiah’ paling perit dalam hidupnya apabila Aidil menghantar sistem pesanan ringkas (SMS) beberapa hari sebelum hari jadi Rita memaklumkan dia sudah menfailkan penceraian di mahkamah.

Sekali lagi, kemelut rumah tangga pasangan ini mendapat perhatian media apabila Aidil menarik balik permohonan cerainya pada 16 April lalu dan meminta Rita kembali taat serta berpindah ke rumah Aidil yang telah disediakan majikannya di USJ1.

Rita pula merasakan tuntutan yang dibuat suaminya itu kelakar dan kebudak-budakan. Malah sehingga ke berita ini ditulis (Jumaat lalu), Rita memaklumkan kepada Zass menerusi SMS, tiada sebarang perbincangan yang di buat Aidil daripada permohonan cerai sehingga menarik balik permohonan itu.

“Dia tidak berjumpa saya untuk berbincang mengapa dia mahu bercerai dan mengapa dia menarik balik permohonan. Oleh sebab itu saya memohon Jawatankuasa Pendamai dari mahkamah untuk mengetahui alasan kukuh mengapa dia mahu menceraikan saya. Itu sahaja yang saya mahu,” jelasnya.

Malah, ketika ditanya sama ada dia masih mahu meneruskan perkahwinan ini, Rita berkata, “Saya serahkan segalanya kepada ALLAH S.W.T, saya terima qada dan qadar yang telah ditetapkan ALLAH S.W.T kepada saya.

“Buat masa ini apa yang boleh saya katakan, hati saya sudah tawar sebab ini bukan kali pertama dia berbuat demikian kepada saya dan anak-anak,” katanya.


Justeru, Rita mengambil keputusan untuk menunaikan umrah pada 22 Mei ini bersama keluarga dan saudara maranya termasuk membawa dua anaknya, Rayyan dan Arjuna untuk meminta petunjuk bagi perkahwinannya ini.

“Selain beribadat, saya mahu meminta petunjuk dari ALLAH S.W.T dan kami akan berada di sana semalam dua minggu. Saya harap akan mendapat jawapan dan lebih tenang sekembalinya saya di sini,” katanya.


Menyentuh tentang karier seninya, Rita berkata, dia kini sedang menyelesaikan penggambaran Ameera dan akan menyambung baki penggambaran sekembalinya selepas menunaikan umrah.

Kemudian Rita akan menyambung penggambaran Trilogi Cinta 2 sebanyak 40 episod dan seterusnya memasuki set penggambaran filem bersama Rosyam Nor.

“Alhamdulillah, rezeki saya murah dan tawaran tidak putus. Ini semua buat anak-anak.

Selepas penggambaran filem, saya akan masuk ke set penggambaran Sehangat Asmara di samping Adi Putra,” katanya yang turut membawa kedua anaknya ke lokasi setiap kali bekerja.-SINAR

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment