Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

23 May 2012

GADIS CARI BEG DUIT DAPAT PENUMBUK DARI BEKAS KEKASIH


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


AMPANG: Beg duit yang dicari, penumbuk yang dapat. Itulah hadiah yang diterima seorang gadis daripada bekas kekasihnya dalam kejadian di sebuah bengkel di Ampang Jaya, di sini.

Sebelum kejadian, gadis berusia 22 tahun itu pergi ke bengkel tempat bekas kekasihnya bekerja kerana mengesyaki beg duitnya tercicir di bengkel berkenaan.


Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 10 malam Ahad lalu, mangsa yang sedang mencari beg duitnya tiba-tiba didatangi bekas teman lelakinya lalu memarahinya.

“Mangsa tidak puas hati dengan tindakan itu menyebabkan berlaku pertengkaran. Lelaki terbabit kemudian menumbuk muka mangsa bertubi-tubi,” katanya.


Sumber berkata, mangsa bernasib baik kerana sempat menghubungi rakannya bagi meminta bantuan sebelum dibawa pulang.


Keesokan paginya, mangsa dikatakan terpaksa pergi semula ke bengkel berkenaan kerana mahu mencari beg duitnya itu.

“Bekas kekasih mangsa yang berada di bengkel dan masih tidak berpuas hati kemudian bertindak mengugut mangsa supaya membuat laporan polis berhubung kejadian yang berlaku malam sebelumnya.


“Mangsa kemudian bertindak membuat laporan polis kerana bimbang dicederakan lagi,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.-METRO

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment