Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 May 2012

GADIS INI DIAJUKAN PISTOL KE ARAHNYA SEMASA DIA SEDANG MEMBONCENG MOTOSIKAL (18SX)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


PASIR PUTEH – Seorang lelaki ditahan polis kerana disyaki berniat jahat menakutkan seorang gadis berusia 21 tahun dengan mengacukan pistol tiruan sebanyak dua kali semasa gadis itu membonceng motosikal di sini tengah hari kelmarin.

Lelaki itu didakwa kali pertama mengacukan pistol tiruan tersebut di Jalan Kota Bharu-Jeram Pasu dan kemudian di hadapan pejabat cawangan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Bukit Jawa, Jalan Pasir Puteh-Kota Bharu.

Bagaimanapun lelaki berusia 24 tahun dari Tumpat itu berjaya ditangkap setengah jam selepas perempuan itu membuat laporan polis sejurus kejadian berlaku pada pukul 12 tengah hari.

Ketua Polis Daerah Pasir Puteh, Deputi Superintendan Mohd. Kamal Zainal berkata, suspek didakwa telah mengacukan pistol tiruan ke arah mangsa semasa motosikal yang ditunggangi rakannya cuba memotong kereta Satria yang dipandu suspek.

“Mangsa yang berada dalam ketakutan dan mencurigai tindakan itu segera membuat laporan polis di Balai Polis Selising,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Daerah Pasir Puteh di sini semalam.

PS-Gambar hiasan je kat atas tu

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment