Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

14 Apr 2012

' DIA TERTIDUR ATAS MOTOSIKAL ' WARGA EMAS MAUT DILANGGAR KERETA SELEPAS MOTOR MASUK LALUAN BERTENTANGAN


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Gara-gara mengantuk, seorang warga emas maut dilanggar kereta selepas motosikal ditungganginya terbabas dan memasuki laluan bertentangan di Kilometer 11 Jalan Kuala Selangor - Rawang, di sini, tengah hari semalam.

Kemalangan itu menyebabkan mangsa, Sarif Katan, 63, maut di tempat kejadian selepas cedera parah di kepala kerana tercampak kira-kira tujuh meter. Ketua Trafik Daerah Kuala Selangor, Cif Inspektor Roslan Ismail berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 12.30 tengah hari itu, mangsa yang juga pekerja landskap dari arah Bestari Jaya menghala ke rumahnya di Kampung Kuantan, di sini. “Terdapat kesan brek kereta sejauh enam meter manakala kereta dipandu lelaki berusia 33 tahun itu terbabas ke kanan selepas terlanggar mangsa, namun pemandu terbabit tidak mengalami kecederaan serius.


“Menurut pemandu terbabit, sewaktu kejadian mangsa kelihatan seperti tertidur dipercayai mengantuk sebelum terbabas ke laluan bertentangan,” katanya.

Roslan berkata, kejadian berlaku di kawasan kebun sawit serta keadaan jalan lurus dan mayat mangsa dibawa ke Hospital Tanjung Karang (HTK) untuk dibedah siasat sebelum dituntut keluarga mangsa untuk urusan pengebumian.


Katanya, saksi kejadian itu diminta tampil untuk membantu siasatan polis atau menghubungi mana-mana balai polis berhampiran. -METRO
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment