Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Jan 2013

Blog untuk promote Clickbank dah siap


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dalam dua tiga hari ni aku sibuk siapkan blog untuk promote Clickbank , mana tau boleh dapat pasif income macam rakan lain yang dapat buat money dengan Clickbank kan ? Susah juga nak buat entri dalam bahasa Inggeris, lepas tu nak yakinkan pembaca untuk membeli produk tu . Aku dah post 5 entri , tengok nanti Google index , harap dapat buyer dari worldwide .

Ada rakan kita yang dapat banyak income dari Clickbank ni , aku je baru nak mula , sabar je la , kalau ada rezki, ada lah , kalau tak ada pun tak mengapa. Aku ikut je langkah demi langkah yang para otai Clickbank buat , tapi ambik masa juga untuk dapatkan sale atau jualan yang pertama , teknik kena betul , strategi kena betul , kena study keyword dalam Google Adwords juga , baru lah trafic senang dapat dari search engine kan ? Ambik masa juga , nanti ada perkembangan terbaru aku akan update , nak tengok blog tu ? Klik sini 
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Buatbest said...

menarik juga bt income dr clickbank nie ye..tak pernah cuba lagi..baru je lpas tgk blog tu tadi..nampak ok jgk..insyaallah boleh..

zack mus said...

aaamiiiin ,insyaAllah dapat hasilnya , berkat doa anda

Unknown said...

uncle baru je lepas tengok blog kamu tu..mmg terbaik..!! moga sukses dengan clickbank tu..kena caranya mmg masyukkk !!

Post a Comment