Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Jan 2013

Budak parah diserang Rottweiler lagi...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Budak parah diserang Rottweiler


Dah memang anjing tu jenis ganas , tak serik lagi ,nak pelihara juga . Jiran aku nasib baik tak ada yang lepas anjing , setakat yg aku tau la . Ada satu rumah Cina kat depan rumah aku tu , aku perasan kalau pi dekat rumah dia ada anjing menyalak , tak pa la gitu , dia pelihara dalam pekarangan rumah dia saja . Aku penah ternampak anjing dia , besar beb , sama tinggi dengan anak lembu ...

Dan apa yang aku akan buat kalau terserempak anjing yang berkeliaran kat taman aku ? Beli makanan anjing dan campur dengan racun , habis cerita kan ?




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment