Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Jan 2013

2 lagi kena tembak ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Polis Tembak Mati Dua Daripada Tujuh Suspek Loloskan Diri Daripada Tahanan

Baru puas hati aku dengar cerita ni , tahniah PDRM , kalau mereka dah bersenjata, jangan tunggu lagi , mereka ( penjahat ) tu dah tak sayang nyawa , kalau serah diri pun apa salahnya , jalani hukuman saja .

Tak pepasal nyawa melayang , dah la di dunia orang tak terima , akhirat  sana camna ? Takut juga mereka ni bergerak sampai ke negeri Perlis ni , satu ja cara mereka nak terlepas , gerak sampai sempadan Siam , tapi boleh ka hidup kat sana ? kena cakap Siam tu ...kat sana lagi banyak orang tembak-menembak ...


Dua dah masuk mati , tinggal lagi 5 , tu pun tak lama dah , mereka ni duduk dalam kawasan ladang tu lah agaknya ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

deno said...

baik juga tembak daripada penjenayah tu bunuh org...

abg cik said...

baik mati cepat dari terus buat dosa

Post a Comment